Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

maandag 11 april 2011

Neverending card

Deze kaart heb ik  gemaakt voor Sander,
die werd 10 arpril 2 jaar

Als je op de link klikt dan krijg je een filmpje te
zien hoe de kaart open kan en waar ik de beschrijving
en het idee vandaan heb

veel kijk plezier

http://vimeo.com/22206858




2 opmerkingen:

  1. Hoi Tini alle complimenten zijn voor jou alleen wat een leuk filmpje is dit geworden
    groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tinie, wat vond ik het leuk je vandaag weer te zien. Enne ik ben gelijk volger bij je geworden hoor. Je hoort van me als het doosje klaar is. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer