Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 26 juni 2011

Mijn eerste Magnoliaatje

Mijn eerste magnoliaatje, en ik ben best tevreden met het resultaat,
ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden
ik heb de stempel ingekleurd met de derwent potloden  
de blaadjes zijn van een pons van nellie snellen en de swirl is van marianne design,
                       onderaan de kaart een randje van een pons van martha stewart (gothic arches)
in de binnenkant heb ik een label gebruikt (fancy tags shapeabilities)


2 opmerkingen:

  1. Tinie wat is je kaartje lief. Geweldig mooi meid.

    Mijn toffee is nog steeds niet gelukt.

    Alles goed bij jullie? Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tini je hebt er weer een hele mooie creatie bij ik vind hem erg mooi leuk met het papier gestoeid al die frisse kleurtjes erg leuk groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer