Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

dinsdag 5 juli 2011

Blauw / Wit

                                                                  Van Harte 

Deze kaart heb ik gemaakt voor Joke (knutseldoosje ) en natuurlijk gelijk ook mijn buurvrouw
Joke is 5 Juli jarig
                                                                Voorkant schuifkaart

                                                           Zijkant van de schuifkaart
                                                                  Schuifkaart dicht

het bloemetje heb ik zelf gemaakt naar een voorbeeld
van een filmpje op you-tube 

als je de link aanklikt kun je het filmpje zien 
heel leuk om te zien en ook te maken, 




 Een nieuw stempeltje van hobbyzine,  eerst mijn naam uitgeprint en daar het stempeltje overheen gezet en daarna uit geponst.

2 opmerkingen:

  1. je maakt heel mooie kaarten.Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tini,
    ja dit is een hele mooie kaart geworden hij staat nu nog op mijn knutselhoekje te pronken
    groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer