Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

maandag 25 juli 2011

Easelkaart

Bloemengroet
Deze bordduurrand is een prachtige mal van chrissie, ik had deze een tijd geleden al geborduurd maar nog steeds niks mee gedaan, dus nu maar eens een kaart van gemaakt, ik heb een gedichtje gebruikt van  Gedachten-gedichten  




 de bloem is gemaakt van een malletje van marianne design, het tekstje heb ik op de computer gemaakt
 
 
Het randje is gemaakt met een pons van Marthe Stewart ( Doily Lace)

8 opmerkingen:

  1. Hallo Tini,

    Hier ben ik weer. Het geborduurde op je kaart vind ik ontzettend mooi wat een werk zit daar in. Geweldig gedicht.

    Heel veel liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tini, alweer druk geweest met borduren, hij is erg mooi geworden ik zou willen zoveel geduld te hebben.Ik ben nu weer met de hobbydotjes in de weer, wacht maar af eerdaags zet ik er de kaarten op
    groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tini,

    Mooie kaarten zeg!

    Zoals je ziet ik ben ook jouw volger geworden.

    Ik vind dat katje zo leuk die spint en miauwt maar je moet je daarvoor registreren geloof ik he? Daar heb ik dan net weer niet zo'n zin in helaas.
    Ik ben een echt kattenfan heb zelf twee zwart witte katers.

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tini,
    Wat een geweldige kaart heb je gemaakt, ik kwam jou tegen op de blog van Sieta, ik ben volger van geworden, ik kom zeker terug.
    Groetjes van Anja / scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tini,

    Wat een prachtige kaart geworden
    en ben gelijk volger geworden en kom zeker terug

    liefs manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via via kwam ik op jou blog terecht maar je maakt wel mooie kaarten zeg. Even heerlijk rond geneusd. Ben ook volger bij je geworden.

    Groeten Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tini, wat maak je mooie creaties zeg! Erg leuk. Ben nu pas voor het eerst op je blog geweest, maar het was erg leuk hier rond te kijken! Tot gauw maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer