Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

vrijdag 26 augustus 2011

hallo allemaal

toch maar even een berichtje op mijn blog, er komen voorlopig geen nieuwe kaarten meer op mijn blog,ik zit namelijk met mijn hand in het gips,en nog wel mijn rechterhand ook

vreselijk balen maar ja het is even niet anders

ik kan gelukkig nog wel op de computer, al gaat dat niet echt handig, vooral de muis bedienen met mijn linkerhand is heel erg oefenen, maar goed ik kan in ieder geval nog lekker rond kijken bij jullie mooie kaarten

groetjes en veel liefs tini

5 opmerkingen:

  1. Hai Tini,

    Meis wat naar voor je dat je met je hand in het gips zit.
    Ben je gevallen???
    Dat zal afkick verschijnselen geven dat je niet kan freubelen.
    Ik wens je heel veel sterkte.
    Laat je maar lkkr verwennen.

    Liefs, Lieb
    p.s. ik blijf lachen om je poes aan de zijkant die mee swingt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo wat naar voor je dat je met je hand in het gips zit
    heel veel strekte

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Tini,

    Thnx voor je lieve bericht op mijn blog.
    Hoe is het met je hand. Hoop dat er al vooruitgang in zit en dat je straks weer heerlijk mag freubelen.
    Onze oudste komt in de buurt de jongste is zo'n uur rijden. Die gaat studeren in Doorn.
    De weekenden gelukkig thuis.
    Zo gauw het relaxter is freubel ik er ook weer oplos.
    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Tini.
    Och meid toch, wat sneu voor je, hopenlijk kun je toch weer vlug knutselen.
    Bij deze wil ik je feliciteren met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toegewenst.
    Groetjes van Gea.
    www.komoptegenkanker.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Tini.
    Wat sneu voor je, hopenlijk kun je weer vlug knutselen.
    Bij deze wil ik je feliciteren met je verjaardag, en no vele gezonde jaren toegewenst.
    Groetjes van Gea.
    www.komoptegenkanker.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer