Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 14 augustus 2011

Herfstkaartje

Dit is een patroon van Chrissie, ik vond het zulke mooie kleuren, echt voor de herfst,en ik wilde heel graag een gedichtje speciaal voor de herfst,dus ben ik aan het zoeken geweest op het internet en daar vond ik dit gedichtje.

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie kaart met gedicht.
    Vind het een schitterend geheel.
    Ook mooi geborduurd.

    Liefs, Lieb

    p.s. Ik blijf dat swingende poesje op je site geweldig vinden moet er altijd om lachen.
    De poes die mij volgt is ook grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo hey,,,
    ik kijk een dag niet op blogs en heb heel wat gemist zie ik
    jeetje wat een prachtige creatis heb je gemaakt
    heel mooi

    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tini even een berichtje van mij in een woord schitterend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer