Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 14 augustus 2011

Wake Up

deze kaart heb ik gemaakt voor een vriendin van mijn dochter, zij is helemaal weg van winnie the pooh
de bloemetjes zijn gemaakt met de ponsen van nellie snellen, het blaadje is van marianne design,gemaakt met de cuttlebug,het tekstje heb ik op de computer gemaakt




2 opmerkingen:

  1. Hoi Tinie wat een lief kaartje heb je weer gemaakt. Heel veel liefs van Ineke enne het is mijn nog niet gelukt, maar eens komt het goed.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook weer zo'n leuke kaart.
    Grappig.

    Liefs, Lieb.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer