Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

maandag 31 oktober 2011

Gewoon mooi

zondag een heerlijke boswandeling gemaakt, en wat heb ik lopen genieten van al die prachtige herfstkleuren,
ik bleef ook foto's maken
ik heb even een aparte pagina gemaakt dus als je meer foto's wil zien ben je van harte welkom om te kijken
aan de rechterkant van mijn blog staat de link
maar deze vond ik zo mooi dat ik ze hier wilde laten zien
groetjes





1 opmerking:

  1. Wauw Tini wat een prachtige foto's.
    Hele rustgevende plaatjes.
    Hoe gaat het verder met je.

    Liesf, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer