Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

woensdag 12 oktober 2011

Van Harte gefeliciteerd

eindelijk het gips is er al een poosje af, dus heel voorzichtig weer aan het knutselen,ik kan nog niet alles maar al wel veel, deze kaart had ik al geborduurd liggen. dus eigenlijk alleen maar afmaken,ik wist steeds niet wat voor plaatje ik er bij wilde doen, maar deze paste er wel bij, dus maar even geknipt, is gelijk een goede oefening voor mijn hand 
ik vind het wel een echt schattige meisjeskaart geworden

3 opmerkingen:

  1. mooie vrolijke kinderkaart.

    groetjes sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Tini,

    Blij dat je gips eraf is en dat je weer kan knutselen.
    Deze kaart is heel mooi geworden.
    Mooi geborduurd en heel leuk die Minnie Mouse erbij.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goede morgen Tini,

    Je hebt gelijk hoor het is de stempel ook nog eens op design papier stempelen of afdrukken en dat uitsnijden of knippen en dat op de stempel plakken.
    zo leuk om te doen en het ziet er ook zo grappig uit vind ik.
    thnx voor je lieve reactie op mijn blog.
    Hoe gaat het met je arm. Kan je al iets meer.

    Liefs, Lieb.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer