Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 23 oktober 2011

Van harte Gefeliciteerd

Een doosje gemaakt voor een verjaardag, ik was op zoek naar een doosje om een boekenbon in te doen, na enig speurwerk op het internet kwam ik deze tegen, de bon paste er niet in maar ik vond het doosje zo leuk dat ik er lekkere snoepjes ingedaan heb, en de boekenbon er gewoon bij heb gegeven, het doosje heb ik gezien bij jannie op haar blog, zij maakt zulke prachtige doosjes, dat ik 'm ook gelijk wilde maken,
op de blog van jannie staat ook een link van een site met de maten van het doosje 
http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/boxinabag/

                                de bloemetjs zijn van crealies, en het randje is een pons van martha stewart

                                                        Dit is de voorkant van het doosje
                                                       Dit is de achterkant van het doosje

1 opmerking:

  1. Ja hoor daar is tie dan! wat een geweldig mooi doosje Tini maar dat wist je al heb je een leuke reactie gehad van Anja en ben je al druk aan het stempelen? groetjes van de Buuf

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer