Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 6 november 2011

Snoesje

het borduur patroon is van ann lüthof  uit hobbyjournaal 79 
het garen dat ik gebruikt heb is van mettler nr:  9302

het snoesje heb ik ingekleurd met derwent potloden
 en het bont randje, daar heb ik liquid applique  voor gebruikt 
als je op de link klikt
 krijg je een leuk filmpje te zien van nicole hoe je liquid applique moet gebruiken 

1 opmerking:

  1. Hoi Tini, wat een lieverdje is het
    leuk met die liquid erop lijkt net echt
    groetjes van de buuf

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer