Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

maandag 23 januari 2012

gefeliciteerd

 Deze kaart heb ik gemaakt met een mal van Jenine met deze mallen kun je borduren, snijden en embossen
het garen waar ik mee geborduurd heb is van Mettler nr 9921
Het tekstje heb ik op de computer gezet en uitgeprint en met een malletje van nellie snellen uitgesneden met de cuttlebug

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tini, ik zie een mooie kaart veel werk maar ja jij vind borduren leuk om te doen ik heb altijd de draad in de knoop aan de achterkant maar goed een mooie kaart heb je gemaakt als ik morgen tijd heb zal ik je de mijne ook nog laten zien ik ben weer met iets bezig!!!!!!!!!!!!!!! maar goed het is nog lang niet af. groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Tini,

    wat een prachtige kaart. Ik vind die geborduurde kaarten altijd heel bijzonder.
    thnx nog voor je lieve woorden op mijn blog.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer