Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 8 januari 2012

Neverending card

deze winnie the pooh neverending kaart heb ik gemaakt naar een idee van Els
op haar site kun je het patroon en workshop vinden en als je op de volgende link klikt zie je een leuk filmpje hoe de kaart werkt


                                                                        



1 opmerking:

  1. Heel mooi gemaakt Tiny. Alles goed bij jullie? Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer