Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

maandag 23 januari 2012

Prinses Birte

 Deze kaart heb ik gemaakt voor Birte, het nichtje van mijn schoonzoon, Birte is zes jaar en ze mag voor het eerst dit jaar prinses zijn bij het carnaval, en ik vond het leuk om haar te verrassen met een prinsessen kaart
de malletjes zijn gebruikt van marianne design ook de bloemen zijn van marianne


aan de rechter binnenkant heb ik de nieuwe vlinder gebruikt van marianne 

                                         
 en aan de linkerkant heb ik twee labeltjes gemaakt

1 opmerking:

  1. Hoi Tini, zo jij hebt niet stil gezeten afgelopen weekend zo te zien wat is het een leuke kaart geworden wat zal dat kindje opkijken ieder kind wil toch zo'n jurkje (heb je die ook nog gemaakt?)Neeeeeeeeeeeeeee denk het niet groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer