Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

maandag 27 februari 2012

Mercidoosje

Dit merci doosje kwam ik op het internet tegen bij ge-we hobby voorbeeldenblog  en ik was er meteen helemaal weg van, ik ben het gelijk gaan maken, de afbeelding is van forever friends,  het randje is van martha stewart, de bloemen zijn van nellie snellen en de tak eronder is van marianne design, als je op de link klikt dan kom je op de site waar het mercidoosje op staat
http://ge-we.blogspot.com/2010/11/dubbele-merci-kaart-tutorial.html                     
Dit is de binnenkant van het merci doosje, het vlindertje is van nellie snellen
 ik heb voor de zijkant een randje gemaakt dat heb ik met lint gevlochten, als je op de link klikt zie je een filmpje op you tube hoe het moet   http://www.youtube.com/watch?v=U8GjkA8MUVs

2 opmerkingen:

  1. Hoi Tini dat heb je leuk gedaan hoeveel scheldwerk zit er in het vlechten heb ik je kunnen horen of ging het in een keer goed hahaha
    groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je berichtje ik stuur deze even om te zeggen dat ik het mercidoosje ook erg mooi vind groetjes van de buuf

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer