Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

dinsdag 1 mei 2012

Be nice to me

                             
Deze beterschap kaart heb ik gemaakt voor een man, ik vind het lastig om mannen kaarten te maken, maar met deze afdruk vond ik het wel leuk om deze hiervoor te gebruiken, het afdrukje is een digistanp van  Bugaboo

 het bloemetje is van crealies en het takje is van marianne design, het pons randje is van martha steward en de tekst hoort bij het afdrukje

      

2 opmerkingen:

  1. Ja Tini,
    het zal je zuster maar zijn ook voor een dag zou het mij niet lijken met die twee injecties in haar zak maar toch niet gek leuk bedacht groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so much for joining in with our Anything Goes challenge this month at Catch The Bug. This open challenge really is a great way to see lots of different styles and techniques – always an inspiration.
    TFS
    Paul
    Crafty Blogocks
    DT Member for Catch The Bug

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer