Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

dinsdag 22 mei 2012

Trouwdag Raymond en Annemieke

Mijn nichtje is vrijdag 11 mei getrouwd, ze zagen er allebei supermooi uit, ze zijn in het kasteel van Amerongen getrouwd, echt een prachtige locatie, ze kwamen aanrijden in een prachtige witte koets 

 de afstand van hun huis naar de trouwlocatie was te groot dus halverwege zijn ze even overgestapt in hun eigen mooi versierde auto, 
En zo hadden ze weer wat meer tijd over om foto's te maken
 

Wat een prachtige foto's
 En nadat ze de foto's hadden gemaakt konden ze niet wachten om te trouwen, dus rennen maar.

annemieke is kleuterjuf en de kindjes hadden een leuke verrassing voor het bruidspaar, mooie versierde bogen met bloemen waar ze onder door mochten lopen, en het resultaat kwam in de krant
we hebben de dag afgesloten met een fantastisch feest.

1 opmerking:

  1. Ja je zal wel denken Joke zal de eerste wel zijn met haar reactie en ik zeg hé,hé eindelijk een foto van Annemieke wat een prachtig paar en dan die kleine kinderen allemaal erg mooi ze kan op een mooie dag terug kijken denk ik groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer