Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zaterdag 9 juni 2012

Alpe d'HuZes

Mijn nichtje Rianne heeft de Alpe d'HuZes gereden, samen met haar vriend alexander
vorig jaar heeft ze voor het eerst gereden, Rianne heeft de rit gereden  met in gedachten haar oma, mijn
moeder, die helaas vorig jaar is overleden, ik vind het ontzettend knap, en ik ben dan ook super trots op haar.

                                                                 Ik lees net op de site:
 Recordopbrengst voor Alpe d'HuZes 2012   
                                                              28.484.341,90 euro
voor onderzoek naar kanker en verbetering kwaliteit van leven met kanker
echt fantastisch dat ze dit met z'n allen voor elkaar hebben gekregen, daar heb ik echt geweldig respect voor








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer