Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 3 juni 2012

Trouwkaart Raymond en Annemieke

Mijn nichtje Annemieke ging 11 mei trouwen met haar vriend Raymond en ik heb voor hun deze trouwkaart gemaakt,aan de voorkant heb ik met de computer de namen en de datum erop gezet en aan de andere kant heb ik een gedichtje gebruikt van  gedachten-gedichten  
 De kaart sluit met speciale split pennen met daardoor een lintje
Aan de binnenkant van de kaart heb ik de mal van Jenine gebruikt en in het midden een malletje van Nellie Snellen met daarop felicitatie's
Voor het borduren heb ik Gutermann nr 02776 gebruikt,
aan de zijkant heb ik de schuine kanten open gelaten, daar komen de labeltjes in,
 de labeltjes die ik heb gebruikt zijn van marianne design, het geld word verwerkt in het labeltje

1 opmerking:

  1. Hoi Tini,

    Een mooie, strakke en elegante kaart.
    Je maakt sowieso geweldige creaties!
    Groetjes van Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer