Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

donderdag 26 juli 2012

Hoera een Zoon

Voor deze kaart heb ik bijna alles van marianne design gebruikt, het stempeltje is ingekleurd met distress inkt, ik ben pas begonnen met het inkleuren van distress inkt, ik merk wel dat ik nog heel veel moet oefenen, ik vind het erg leuk om te doen maar nog wel moeilijk.

                   Zijkant van de kaart
met deze kaart doe ik mee met de challenge van marianne design

2 opmerkingen:

  1. Deze babykaart is echt leuk geworden leuke kleurtjes gebruikt en wat betreft het inkleuren is ook goed gelukt toch?
    Ja alle mallen van Marianne design blijven mooi en om te HEBBEN maarrrrrrrrrrr we doen er ook wat mee toch?
    groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tini,
    Wat een lief baby kaartje is dit.
    Heel erg mooi !
    Groetjes van Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer