Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 8 juli 2012

van harte gefeliciteerd

voor deze kaart heb ik een wat oudere mal van marianne design gebruikt, het zijn de tekst stencils
het stempeltje is van forever friends van de serie black en gold
                                                          
de blaadjes zijn van marianne design, en het bloemetje heb ik zelf gemaakt 
het zijn de ponsen van nellie snellen en het idee van het bloemetje heb ik van jannie van der zwan
                                                                                                                   

ik heb deze keer ook de binnenkant versierd, ik zie het steeds vaker en ik vind het wel erg leuk om de binnenkant mee te versieren
het randje is van martha steward

3 opmerkingen:

  1. Hoi Tini, wat een leuke kaart het is een echte kinderkaart geworden met die me to you beer erop complimenten de binnenkant vind ik ook erg mooi geworden leuk met dat strikje zo wil je ook nog meedoen met de candy ik heb al 89 volgers kom erbij groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tini,
    Wat een schattig kaartje
    Heel lief met het Me-to-You beertje en de kleuren passen ook al zo goed bij elkaar!!
    Goed idee om de binnenkant ook te versieren ... je brengt me op een idee, dank je wel
    Lieve groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tini,
    Schitterend zijn je kaartjes, wow wat mooi.
    Ook een prachtig bruidspaar hoor.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer