Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

maandag 10 december 2012

Zwarte pieten op de markt

 zaterdag 3 december op de markt in ede,het was er weer erg gezellig
 vrijdag 2 december op de markt in huissen, mooi weer en ook heel erg gezellig
er werden natuurlijk voor de kinderen lekkere pepernoten uitgedeeld en voor de volwassenen een waardebon


3 opmerkingen:

  1. Hoi Tinie,

    Wat leuke foto's,ben jij één van die Zwarte Pieten?

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi zie ik het nu goed zijn er 4verschillende pieten.
    Volgens mij zie ik Davey,Maaike,Ben en jou. Klopt dat?
    Ziet er weer gezellig uit
    Groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi zie ik het nu goed zijn er 4verschillende pieten.
    Volgens mij zie ik Davey,Maaike,Ben en jou. Klopt dat?
    Ziet er weer gezellig uit
    Groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer