Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

maandag 7 januari 2013

25 Jarig jubileum

ALLEREERST  WIL IK IEDEREEN EEN HEEL GOED EN GEZOND EN NATUURLIJK EEN HEEL CREATIEF 2013 TOEWENSEN 

Door alle drukte plaats ik deze foto's wat later, ik was in oktober 25 jaar in dienst bij albert heijn, maandag morgen bij de koffie werd ik echt in het zonnetje gezet allemaal lieve woorden en mooie bloemen, heerlijk bonbons, (ik had verteld dat ik met knutselen altijd aan het snoepen ben) en ze wisten dat ik aan het sparen was voor de silhouette cameo, daarom hebben mijn collega's geld opgehaald en ik kreeg een geweldig groot bedrag in cadeau bonnen  om te besteden aan mijn cameo 
ik wist echt niet wat ik zag ik moest er gewoon van huilen zo geweldig vond ik het. 
ik mocht ook met ongeveer 20 mensen gaan uit eten en daarom heb ik deze uitnodigingen gemaakt de paarse waren voor de dames en de groene voor de heren 


we zijn lekker gaan wokken in elst het was een heerlijk avond
dit was het eindresultaat 
voor mijn collega's die mee uit eten gingen heb ik een doosje gemaakt met kleine merci chocolaatjes erin om te bedanken, op de avond zelf hadden de collega's nog een cadeaubon voor me ik vond het een heerlijke avond, en ik heb echt een 25 jarig jubileum gehad om op terug te kijken 
lieve collega's allemaal heel erg bedankt 


1 opmerking:

  1. Hoi Tini,

    Nou bij deze van harte gefeliciteerd met je jubileum en wat hebben ze je verwend.
    Leuke kaartjes en doosjes heb je gemaakt.
    Ik ben nog maar net op de helft en werd verrast met een bos bloemen en gebak bij de koffie en een leuk bedrag op de rekening.
    altijd leuk als ze wat aan de jublileums doen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer