Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 11 augustus 2013

geld tasje

voor de verjaardag van mijn schoonzus heb ik een geld tasje gemaakt,ik heb het bij iemand op het internet gezien en ik vond het zo leuk dat ik het wilde maken, ik vind het wel een leuk om op zo'n manier geld te geven of een kado pasje



3 opmerkingen:

  1. Nu weet ik waarom ik je al twee dagen niet heb gezien je zat te knutselen haha.
    Wat een mooi envelopje en wat een leuke babyverassingen voor Annemieke en voor Herma en Klaris echt mooi geworden mijn complimenten voor jou groetjes van je Buuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via, via, via ben ik hier terecht gekomen en ben "blijven hangen" ☺☺☺.
    Een heel MOOI geldtasje is dit Tini en op deze manier geld geven is toch vele malen MOOIER dan in een gewone enveloppe.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tini,

    Wat een leuk cadeau tasje, dan is geld geven best heel leuk.
    De babykaartjes van je vorige bericht zijn ook prachtig.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer