Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 11 augustus 2013

Suze

Mijn nichtje annemieke en haar man raymond zijn de trotse ouders van suze, ze is geboren op 3 augustus en het is echt een mooi meisje
voor annemiek en raymond heb ik deze kaart gemaakt
de tekst en het flesje heb ik gemaakt met de silhouette cameo en het geborduurde malletje is van ann's paperart


de kaart hieronder heb ik gemaakt voor mijn zus en zwager die zijn voor het eerst opa en oma geworden
 het malletje is van marianne ik heb er een foto van suze in gedaan, de bloemetjes zijn van leane cratief en de blaadjes zijn van cheery lyn, aan de binnenkant heb ik een gedichtje geplaatst

                                             
                                           hieronder even wat foto's van de trotse moeder
                                                                   en de kleine suze

                                                          wat een schatje
echt een mooi meisje en wat een mooie ogen
 
 
 
en dit is Suze bijna 3 weekjes oud wat een schatje
 

1 opmerking:

  1. Wat een schattig kindje zo lief en dan al meteen alleen aan het flesje groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer