Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 6 april 2014

een kaartje speciaal voor jou

 dit kaartje heb ik gemaakt met de tag pons van stampin up, ik vind deze echt geweldig, het borduur malletje is van Jenine, de tekst is gemaakt met de computer



het gedichtje heb ik van gedachten-gedichten  als je op de link klikt kom je bij het gedichtje                                                                                
                                                                  een knuffel is zo fijn

verder de kaart afgemaakt met wat plakpareltjes 

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart Tini en een mooi gedicht toevallig heb ik deze ook ergens liggen in de puinhoop wat kan een mens toch een puin creëren niet?
    groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer