Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

vrijdag 8 augustus 2014

25 jaar getrouwd

deze kaart heb ik gemaakt voor een collega van ons, die was op 4 augustus 25 jaar getrouwd, en samen met en aantal collega's hebben we een gezellig feest gehad, ze wilde graag geld hebben, dus ik heb deze kaart gemaakt om het geld in te verwerken

 aan de voorkant heb ik beide namen en datums erop gezet en aan de andere kant een gedicht van gedachten-gedichten
 aan de binnenkant heb ik de mal van jenine gebruikt en geborduurd en geembossed
 in de zijkanten heb ik ruimte gemaakt om de labeltjes met geld erin te steken
 dit zijn de geborduurde labels, ik heb er twee uitsneden en geborduurd en de tweede alleen uitgesneden en zo als achterkant gebruikt

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer