Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

donderdag 21 augustus 2014

happy birthday

 voor mijn schoonzus heb ik een doosje gemaakt met de silhouette cameo het bestand komt ook uit de store,leuk om te maken en lekker snel ook, het papier is van de action, het bloemetje is een pons,


er kunnen precies twee gevouwen geldbriefjes in,of een giftcard, ook heel leuk om te geven


nog even de zijkant van het doosje 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer