Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

vrijdag 8 augustus 2014

inverwachting

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn nichtje bianca en haar man marc, het afdrukje is van karen's doodle, ik ben er helemaal weg van, het hoekje is van cheery lyn en de bloemetjes van een nellie snellen pons, 

 de binnenkant heb ik een hart gemaakt met de cameo daar heb ik ook de tekst mee gemaakt, en eronder een lintje geplakt
 op de andere binnenkant heb ik een gedichtje gemaakt met de pc het is van de site gedachten-gedichten

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer