Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zaterdag 11 oktober 2014

50 jaar en vlisingen

2 oktober ben ik 50 jaar geworden, en ben ik samen met Ben 3 dagen naar Vlissingen geweest,we hebben in een heel erg gezellig hotel gezeten, hotel de Ruyter, we hebben fantastisch weer gehad en mijn verjaardag was fantastisch 




 een lekker middagje met de boot naar Breskens




                                                      Vlissingen vanaf de overkant
                                                   we hebben in Vlissingen elektrische fietsen gehuurd en
heerlijk langs de kust gefietst, vanaf Vlissingen, Dishoek, Zoutelande, Westkapelle, Domburg, Oostkapelle, Middelburg en zo weer terug naar Vlissingen, een heerlijk fietstocht,

 in Domburg lekker genieten van koffie en een heerlijk ijsje, en gelijk de fietsen weer opgeladen en ons zelf natuurlijk ook
dit was onze hotelkamer  

 toen we weer thuis kwamen lagen er allemaal kaarten op mij te wachten en ik had al veel berichtjes op Facebook gehad en veel sms'jes was superleuk



zaterdagavond zijn we heerlijk met ons gezin uit eten geweest, was super gezellig en Maaike en Davey  en Dennis en Mariama hebben mij ontzettend verwend, superlief 

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer