Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

maandag 29 december 2014

kerstdoosjes

voor de collega's van mijn man heb ik dit jaar geen kerst kaarten gestuurd, maar ik heb een doosje gemaakt met daarin twee heerlijke bonbons, het patroontje is uit de store en gesneden met de sil, ik heb het doosje wel verkleind naar hoe ik het wilde hebben


de sneeuwvlok is ook uit de store en gesneden met de sil, aan de achterkant heb ik er een labeltje aan gehangen met prettige feestdagen en onze namen

de collega's vonden het erg leuk

1 opmerking:

  1. Hartstikke leuke doosjes van de sil jij hoeft helemaal geen ponsen jij kan zo met de sil en ik met de cricut hahahahahahahahahahaha groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer