Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

maandag 29 december 2014

slidercard

deze schuifkaart heb ik gemaakt voor jessie,  een egeltje van penny black ingekleurd

aan de onderkant een stempeltje met tekst en aan de bovenkant een neptientje geplakt zo kan de kaart heel blijven en hoeft het geld er niet af gehaald te worden
aan de achterkant een klein envelopje gesneden met de sil en daar echt geld in gedaan 
de maten van de kaart zijn: een stuk papier van 27 cm bij 14 cm  daarna gescoord op 8.1/2  en nog een keer op 8 1/2   en dan het laatste stukje scoren dan heb je een stukje van 1 cm     de inlegvelletjes zijn twee stukken van 8 cm bij 14 cm

1 opmerking:

  1. Ja helemaal leuk is dit de kaart die Erna op de film had staan? groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer