Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zaterdag 24 oktober 2015

25 jaar

mijn collega was 8 oktober 25 jaar bij de zaak, en ik heb voor deze gelegenheid een peeka-boo card gemaakt, de grote bloemen zijn van crealies en de kleine zijn van joy,
 de foto hebben we een keer in een gekke bui gemaakt en ik vond het nu een leuk idee om deze te gebruiken, de scallop ovaaltjes heb ik gesneden met de cameo en ook de swirls zijn gesneden met de cameo
 de achterkant heb ik voorzien van luikjes met een malletje van crealies en op de pc alle namen uitgeprint daarna uit gestanst en er weer achter geplakt,

op 10 oktober zijn we met 21 mensen gezellig gaan uit eten, en daar hebben we ook nog een kleinigheidje gegeven
 het doosjes is ook gemaakt met de cameo, en de tekst erin is gemaakt met de pc


klik op de link hieronder om een filmpje te zien hoe de kaart werkt, zet wel even het geluid erbij aan want er zit een leuk muziekje onder.
https://vimeo.com/143402710

1 opmerking:

  1. Hoi ik was benieuwd naar je filmpje maar helaas! Er staat niks op. mooie kaart dat dan weer wel groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer