Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

donderdag 22 oktober 2015

Sarah

 mijn collega werd 50 en ik heb voor haar een theelichtjeskaart gemaakt

 in de binnenkant 2 labeltjes met een gedichtje erop
 aan de andere binnenkant heb ik een doosje gemaakt en er 6 waxine lichtjes in gedaan, deze heb ik zelf bewerkt met servetten
 dit zijn de labeltjes met de teksten van gedachten-gedichten.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer