Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 22 november 2015

happy birtday

voor de verjaardag van mijn dochter Maaike en haar vriend Davey heb ik met de cameo een verjaardag  kaart gemaakt,
hier zat ook een bijpassende envelop bij, de namen heb ik zelf gemaakt met de cameo, en het stempeltje er apart opgedaan
aan de binnenkant van de kaart zat een apart vak waar je geld in kon schuiven
hierbij natuurlijk ook een bijpassende envelop, de kleuren op de foto wijken erg af van het origineel, de gebruikte kleuren waren groen en wit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer