Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

woensdag 23 maart 2016

speciaal voor jou

voor mijn collega die heeft parttime bij ons gewerkt, en na 7 jaar nam ze afscheid, ik heb voor haar deze explosie box gemaakt 

 de bloemetjes bovenop zijn de rol bloemetjes van marianne design en de bloemen eronder zijn met inkt bewerkt, ook heb ik de kwastjes van marianne design gebruikt
 op de zijkanten heb ik gewerkt met stempeltjes van penny black en ingekleurd met distress

 we zijn lekker gaan eten met een paar collega's en hebben haar een cadeau bon gegeven van de Hema en een open podium bon

 in de andere vakje heb ik allerlei labeltjes met tekstjes gedaan

dt is 1 van de tekstjes die erin zaten 
 in de binnenkant zat nog een laatste doosje en die heb ik gevuld met chocolaatjes

 hieronder staat een link als je daarop klikt zie je een leuk filmpje hoe de explosie box werkt

https://vimeo.com/160153120

1 opmerking:

  1. Wat een leuk mooi verrassend doosje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer