Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zondag 20 november 2016

hoera een dochter

voor de vriendin van mijn dochter heb ik deze kaart gemaakt, Desiree en Bas hebben een dochter gekregen, Cheyenne is 4 oktober geboren
 ik heb de tekst gemaakt met de pc, daar heb ik ook de paardjes meegemaakt

de banner is gemaakt van een malletje van mery cozijnsen, en de tekst daarop ook weer gemaakt met de pc

 de binnenkant gemaakt met een dubbele embossing mal en aan de andere kant heb ik een tekstje gemaakt,de tekst is van de site gedachten-gedichten
de strikjes zijn ook gemaakt met een malletje van mery


 met de silhouette heb ik een stapeltoren beplakt, met de geboorte gegevens

   en nog een leuk klokje gemaakt met de silhouette cameo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer