Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

zaterdag 26 november 2016

hoera een dochter

ook voor de collega van mijn man en zijn vrouw heb ik een schilderij lijstje gemaakt met de silhouette, en ook de naam erop gezet van de kleine meid
met hetzelfde bestandje alleen dan ietsje kleiner met de silhouette gesneden en  op een klokje verwerkt
 we wilde de ouders geld geven dus klein geld verzameld en een leuk potje van de action gepimpt ook gesneden met de silhouette

op de achterkant de datum gezet en aan de zijkant de kwastjes van marianne 

op de deksel een mooie bloem van marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer