Hallo allemaal. leuk dat jullie langs komen om bij mijn kaarten te kijken, Groetjes Tini!
Als je de kaarten aanklikt worden ze vergroot

en bij een aantal kaarten kun je "meer lezen" aanklikken
en dan kun je b.v. het gedichtje lezen

woensdag 19 juli 2017

bitch on board

voor mijn dochter maaike heb ik ook een mini shirt gemaakt voor in de auto
 deze is ook gesneden met de cameo en erop gestreken, ze was er erg blij mee en hangt leuk in de auto
 deze afbeelding heb ik gemaakt voor haar op verzoek voor op de autoruit
 ook deze gemaakt maar foto 1 is het geworden voor op de auto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje ik vind het altijd leuk als je naar mijn creatie's komt kijken en ik vind het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat
graag tot de volgende keer
groetjes tini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meer weer